WORD LID VAN DE VIERKANTE METER

Hecht u waarde aan kwaliteitsverbetering van oppervlaktemetingen? En wilt u behoren tot de belangrijkste aanbieders van NEN 2580-meetrapporten? Dan bent u van harte welkom bij vereniging De Vierkante Meter. Een lidmaatschap heeft u veel te bieden.

Voordelen lidmaatschap
Vereniging De Vierkante Meter is de enige vereniging in Nederland voor aanbieders van NEN 2580-meetrapporten. Wij zijn er voor professionals die oppervlaktemetingen en meetrapporten naar een hoger niveau willen tillen.

Leden profiteren van verschillende voordelen. Allereerst vergroot een lidmaatschap uw waarde als aanbieder van NEN 2580-meetrapporten. Onze leden staan bekend als de beste partijen in de branche. Daarnaast draagt u bij aan de kwaliteitsverbetering van oppervlaktemetingen en meetrapporten.

ALLE LEDENVOORDELEN OP EEN RIJ

• Samen de kwaliteit van metingen en meetrapporten verbeteren
  • Intervisie: kennis en ervaringen uitwisselen met medeprofessionals
  • Professionele ondersteuning bij de interpretatie van NEN 2580
  • Zitting in de normcommissie NEN 2580
  • Bijdragen aan de doorontwikkeling van NTA 2581 en NEN 2580
  • Kwaliteitsgarantie door certificering
  • Uw logo en websitelink op de ledenpagina

Ledenvergaderingen
Vereniging De Vierkante Meter is een kleine, betrokken vereniging met circa 20 leden. We hebben vier keer per jaar een ledenvergadering. Dit is een intervisiemoment waarbij we kennis en ervaringen uitwisselen. Bijvoorbeeld rondom inhoudelijke zaken over oppervlaktemetingen, de stand in de markt, ontwikkelingen bij NEN en Europese ontwikkelingen. Zo vergroten we elkaars expertise en onze meerwaarde in de branche.

Verplichtingen
Aan het lidmaatschap van vereniging De Vierkante Meter is een aantal verplichtingen verbonden. Zo is het instapgeld € 500,- en het lidmaatschapsgeld € 350,- per jaar. Daarnaast zijn alle leden verplicht zich te laten certificeren volgens de regeling ‘Oppervlaktebepalingen conform NEN 2580 en NTA 2581. Dit is een kwaliteitsgarantie voor opdrachtgevers en andere leden. Ook is het een vereiste dat u meerdere NEN 2580-meetrapporten per jaar maakt, en hierbij NTA 2581 gebruikt.

Procedure
Heeft u interesse in een lidmaatschap? Dan ontvangen wij graag een voorbeeld van een meetrapport zoals u dat zou opstellen, plus een schriftelijke motivatie om lid te worden. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met ons secretariaat via secretaris@verenigingdevierkantemeter.nl of 0615 435 707.